Tjaaaa lov!

Haha, jag fattar inte folk fortsätter läsa min blogg även fast jag är så sjukt dålig på att uppdatera...
Hm, men det är ju kul iallafall! Har haft fullt upp med skolan, massa plugg nu, yay...
Det är ju sämst, men men försöker göra mitt bästa. Det känns så sjukt skönt med höstlov nu. Behöver verkligen lite ledigt nu. Och massa grejer ska jag hinna göra på bara en vecka!

Ikväll blir det bio med baby, ska se paranormal activity 3.. skulle ju sett den förra helgen
men det blev aldrig av. Menmen! Ska iallafall se den.. hört att den är grymt läskig. Äsch då! ;)
Haha nej men fyfan :(

På måndag kommer studiebidraget så då ska jag och Johanna in till stan eller farsta.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, tar dagen som den kommer!
Ska hitta några schysta kläder som jag kan ha på mig ikväll nu.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0