Helgen!

Lyckad helg faktiskt! Hade jätte kul med Sophie, Sandra, Johanna och Kim. Vi var hemma hos Sophie och hade det mysigt, kolalde på film och svullade massor med godis och chips!
Haha alla somnade rätt tidigt förrutom jagg och Sophie vi satt uppe till ungefär halv 6 vid chatroulette, HAHA så jävla kul! ♥

Idag var jag inte i skolan, vaknade rätt sent så smsade jag Sophie och hon sa att vi skulle sluta vid lunch så det var väl ganska onödigt att åka dit då..
Imorgon slutar jag vid 7, facket skulle typ komma och prata i våran skola och så skulle vi tydligen få middag(?)
Och innan det har jag utvecklingsamtal.. kommer väl inte gå så bra..
Aja puss sålänge. ♥



Hahah tjockisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0