NYÅR

Ja förfan, nyår! Är riktigt taggad tills idag, kommer nog bli en grym dag/kväll! ;)
Längtar så mycket, åt precis värsta frukosten.. åh, proppmätt. Juste jag har fixat om i mitt rum, fan vad grymt det blev! Så nu står tvn framförsängen och så har jag ett nytt skrivbord och nya högtalare!
Äntligen en baslåda, blir så mycket bättre ljud... hade det förr men dem gick sönder.. jävla katter... haha.
Var i Sollentuna igår, sjukt stort centrum dem har där,  hittade iaf en blå typ "vårjacka", jeans, tröja strumpbyxor och lite sånt!
Ikväll blir det nog kallt med strumpbyxor, menmen vill man vara fin får man lida pin.. HÖHÖ. Sedan sidenklänning och kilklackar, perfekt!
Nu ska jag ta fram lite kläder hihi, hörs!
Puss


Hm undra om man ska ha lockigt hår ikväll? ..


Kommentarer
Postat av: Hannniiis <3

Gott nytt år på dig! <3

2011-12-31 @ 11:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0