I miss you but it's time to let go...


Idag är det torsdag, 1a december! Veckorna går sjukt snabbt. Har snart gått ett halvår på målerilinjen, nice!
Idag hade vi ju skola som vanligt, sedan efter skolan drog jag och Sophie till farsta. Jag kollade
kläder, hittade ett jätte snyggt linne som jag ska ha på mig imorgon! Dö snygg...
Vi har FETASTE planerna, haha kommer bli grymt!
Köpte även en vit "USA tröja", diggar faktiskt USA flaggan på kläder, vet inte varför snyggt liksom haha.

Imorgon blir det måleri hela dagen.. nej det blir det inte! För vi har fortfarande rundgång så det blir trä.. suck
vill måla...
Aja efter skolan ska Sophie kanske följa med mig hem, då kanske vi äter eller något sedan fixar vi oss inför kvällen med lite dunk dunk! Grymt ;)

Wiho hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0